suspend to disk

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Sob, 19 Sie 2006, 18:16:26 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia sobota, 19 sierpnia 2006 14:51, Radosław Kintzi napisał:
> [...]
>>

> To się buduje z CVS-a. Spec kernel-desktop.spec z parametrami --with laptop.
> A różni się pbniżonym so 100Hz zegarem systemowym (nie procesora
> oczywiście) co powoduje w niektórych laptopach zmniejszony pobór prądu
> (akurat nie w moim, ale to szczegół ;-) ).

> poldek:/all-avail> search -f */chvt
> Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
> 2 package(s) found:
> kbd-1.12-13
> ltsp_core-3.0.9-3

> [...]
Jeszcze jedno pytanie:

Przy wznawianiu systemu po hibernacji jajo (chyba ono) krzyczy, że
initrd lack echo > /proc/.../do_resume. Czy geninitrd jest przystosowany
do generowania odpowiedniego initrd ?? Jak go skonfigurować ?? Może
trzeba ręcznie poprawić initrd.gz a może w ogóle nie trzeba, tylko ja o
czymś nie wiem ??

Radosław Kintzi