suspend to disk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 19 Sie 2006, 18:34:23 CEST

Dnia sobota, 19 sierpnia 2006 18:16, Radosław Kintzi napisał:
[...]
> Przy wznawianiu systemu po hibernacji jajo (chyba ono) krzyczy, że
> initrd lack echo > /proc/.../do_resume. Czy geninitrd jest przystosowany
> do generowania odpowiedniego initrd ?? Jak go skonfigurować ?? Może
> trzeba ręcznie poprawić initrd.gz a może w ogóle nie trzeba, tylko ja o
> czymś nie wiem ??

Nie jajo ale initskrypty. Sprawdź, czy masz w /etc/sysconfig/geninitrd takie
coś:

## Use suspend to disk?
USE_SUSPEND=no
# Do install software suspend2 modules?
USE_SUSPEND2=yes

Jak nie masz to dodaj/postaraj się, żeby było, a potem utwórz nowy initrd
(/boot/initrd-ver_twojego_gernela) i przeładuj lilo jeśli go używasz.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V