Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 20 Sie 2006, 23:02:10 CEST

> A nie obsługuje? Sprawdź w opisie zmian do BIOS. Wiem, ze problemy były
> z platformami Celstica, gdzie producent wycofał się z supportu i nie
> wypuścił BIOS z obsługą procków dual core.

nie obsluguje, sprawdzalem. wielka szkoda, bo naprawde tanio mozna
dostac dual-core opterony.

> Sprawdź pamięć na płycie, zobacz czy na jajku SMP maszyna działa
> stabilnie z jednym CPU.

Sprawdzic pamiec memtestem z rescuecd, czy jest jakies lepsze
rozwiazanie, bo juz czytalem gdzie nie gdzie i pisali ze memtestem i nie
wykrywalo uszkodzen pamieci w 100%.

Z tym 1 CPU to ciekawy pomysl.

Ale.. tak teraz sobie przypomnialem, jajko 2.4.31 ZADNEGO zwisu, uptimy
przez rok po ok 3m-ce. Resety tylko jak ja sam haltowalem maszyne zeby
np wyczyscic czy cos wlozyc do niej.

Cos musi siedziec w jajku serii 2.6. bo googlowalem i tego bledu tam pod
dostatkiem u userow wlasnie z amd64.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Kernel+panic+-+not+syncing%3A+Machine+check&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

pszemaz