Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 20 Sie 2006, 23:22:14 CEST

pszemaz WP wrote:
> nie obsluguje, sprawdzalem. wielka szkoda, bo naprawde tanio mozna
> dostac dual-core opterony.

Pojęcie względne, AMD cennika nie ruszył, za to Intel wprowadził w
zabójczych cenach dwurdzeniowe Xeony 51xx, o ile w maszynach 4
prockowych AMD może być spokojne, o tyle w dualach musi spuścić ceny, bo
nie powojuje inaczej z Intelem.

> Sprawdzic pamiec memtestem z rescuecd, czy jest jakies lepsze
> rozwiazanie, bo juz czytalem gdzie nie gdzie i pisali ze memtestem i nie
> wykrywalo uszkodzen pamieci w 100%.

Jest coś takiego jak Windows Memory Diagnostic, nieco skuteczniejszy,
niestety ma wadę w postaci ograniczenia do 4GB RAM, więc czasem pamięć
na raty trzeba sprawdzać. Po odpaleniu testów naciśnij literkę T (o ile
dobrze pamiętam), dzięki temu odpalą się testy zaawansowne.

> Cos musi siedziec w jajku serii 2.6. bo googlowalem i tego bledu tam pod
> dostatkiem u userow wlasnie z amd64.

Używam jajek 2.6.x i nie mam problemów z 64bit :)

Artur