Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 20 Sie 2006, 23:34:30 CEST

> Jest coś takiego jak Windows Memory Diagnostic, nieco skuteczniejszy,
> niestety ma wadę w postaci ograniczenia do 4GB RAM, więc czasem pamięć
> na raty trzeba sprawdzać. Po odpaleniu testów naciśnij literkę T (o ile
> dobrze pamiętam), dzięki temu odpalą się testy zaawansowne.

Akurat na serwerze jest 4GB, ale nie usmiecha mi sie podlanczac tam
windowsa..

Chyba zawalcze z ta instalacja z cvs jajka 2.4.31 ale to pewnie nie
dzis, najpier trza bedzie trochu poczytac.
Choc i tak nie wiem czy jak poleci z cvs to zbuduje mi jajko
dystrybucyjne? Chodzi mi o to co juz bedzie wkompilowane, co bedzie w
modulach a czego nie bedzie.. czyli o konfig do jajka. Czy sam bede
budowal sobie konfiga?

pszemaz