Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pon, 21 Sie 2006, 22:55:21 CEST

Daniel Mateja napisał(a):
> a nie masz jakiejś starej karty ( gdzieś słyszałem że coraz mnie się tam
> starają ) - ale to tylko domysły...
> a które ci ostatnio działały?

Problem nie występuje przy podniesieniu wersji sterowników. Mam teraz
8.27.10 i działają ale na kernelu 2.6.15.5-1. I to jest ostatni kernel,
na którym mi działają :( Każdy upgrade kernela powyżej tej wersji =
czarny ekran i nieważne w jakiej wersji są stery :(

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] gdyby gramatyka angielska miała sens, lackadaisical miałoby coś wspólnego z brakiem kwiatów. --- Doug Larson