Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 22:42:05 CEST

Un dia un hombre llamado Dariusz tenia una idea:

> A jednak znów obejrzałem czarny ekran :(

A mi nigdy nie zadziałały sterowniki fglrx. Mam radeona 9200 i wxga
1280x800. Przy uruchamianiu mam pionowe pasy. Szczerze mówiąc mam już
dość kombinowania z tymi sterami. Mam w dupie ignorantów z ATI którzy
nie potrafią napisać sterownika do własnej karty.
Używam DRM, wydajność jest oczywiście niższa, glxgears pokazuje ok 1000
FPS.  Ale przynajmniej mam spokój i nie muszę czekać aż panowie z ATI
raczą napisać sterownik bez błędów.
Przynajmniej upgraduję system kiedy chcę, a nie kiedy pozwala na to
producent karty.
Jedyne, czego mi brakuje to xgl, ale jakoś to przeżyję :)
Chyba, że czegoś nie wiem i da się uruchomić xgl na drm?

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269