Budowanie Kernela 2.4 dla amd64 z CVS

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 23:14:21 CEST

> ps: pytanie dlaczego 2.4. przeciec 2.6. działa.

Bo 2.6 sie wiesza po 6-7 dniach pracy. Zarowno regularnie mialo to
miejsce jak mialem system na i686, i teraz po tygodniu pracy na
nowiutkim systemie z arch amd64 i kernelem 2.6 zwis.

Chyba ze jest moze jakis proces, co sie odpala po tygodniowej pracy
systemu(?) moze bzdurnie to brzmi, ale cos musi sie wywolywac, ze
maszyna zalicza zwis.

Blad nie tylko u mnie wystepuje, jak sie pogoogluje jest tego wiecej,
ale nie dopatrzylem sie rady na to, u mnie to wyglada tak jak tutaj w
pierwszych chociazby dwoch podobnych przypadkach:

http://clust-doc.hrz.uni-marburg.de/index.php/Hardware_Bulletin

Gdzies zaczytalem przy okazji tego, o AMD PowetNow!
Macie to w BIOSie ustawione? Bo ja w sumie mam.. i moze szkopul w tym,
ze jajko 2.4 sobie lepiej radzi z tym niz 2.6 ? Musi byc jakas roznica
miedzy 2.4 a 2.6, ze na 2.4 maszyna lata 3m-ce i nic jej nie jest, a na
2.6 tydzien to max.

pszemaz