Budowanie Kernela 2.4 dla amd64 z CVS

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 21 Sie 2006, 23:20:34 CEST

pszemaz WP napisał(a):

> Gdzies zaczytalem przy okazji tego, o AMD PowetNow!
> Macie to w BIOSie ustawione? Bo ja w sumie mam.. i moze szkopul w tym,
> ze jajko 2.4 sobie lepiej radzi z tym niz 2.6 ? Musi byc jakas roznica
> miedzy 2.4 a 2.6, ze na 2.4 maszyna lata 3m-ce i nic jej nie jest, a na
> 2.6 tydzien to max.
na *każdym* amd64 wyłączyłem powernow :-)
generalnie, na żadnej maszynie rutero-serwerowej nie mam włączonego
żadnego mechanizmu oszczedzania energii :-)
pierwszą rzeczą jaką robie jest wyłączenie tego

ja bym na Twoim miejscu nie szukał źródła w kernelu..
tak coś mi się wydaje :)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel