Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 22 Sie 2006, 00:24:02 CEST

Dnia niedziela, 20 sierpnia 2006 21:27, pszemaz WP napisał:

> Ale tydzien temu przeszedlem na nowa architekture - amd64 - instalowalem
> system od podstaw i dzis po tygodniu i 1h zwis serwera.

> Moj kernel to: 2.6.14.7-5smp x86_64

Nie wiem czy pomogę, ale chyba gdzieś na pld-users-pl ew. a pld-devel-pl było
że jajka 2.6.14.7-5 mają problemy z maszynami wieloprocesorowymi (szczególnie
jak liczba procków jest większa niż 2). Podobno pomagało przejść na to jajko
z ac-ready.

Jak znajdę te posty to postaram się je dorzucić.

--
Pozdrawiam,
Paweł