Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 29 Sie 2006, 16:58:05 CEST

> CPU 0: Machine Check Exception:			4 Bank 4: f66ba001ea080813
> TSC 3e193cb10cab5 ADDR 481100
> Kernel panic - not syncing: Machine check
>
> Moj kernel to: 2.6.14.7-5smp x86_64

Witam!

No i podbijam troszke temat, znow blad i zwis maszyny:

CPU 0: Machine Check Exception:		4 Bank 4: f6442001cb080013
TSC aa45e9c6706b ADDR 58d21140
Kernel panic - not syncing: Machine check

Moj kernel to: 2.6.14.7-5smp x86_64

Znow google w ruch.. i znalazlem cos takowego analogiczne do mojego:

# apt-get install mcelog
# cat mce.log
CPU 0: Machine Check Exception:                4 Bank 0: b212c00000000175
TSC 429c2cf343cb
Kernel panic - not syncing: Machine check
# mcelog --k8 --ascii < mce.txt
CPU 0 0 data cache TSC 429c2cf343cb
  Data cache ECC error (syndrome 25)
       bit46 = corrected ecc error
       bit57 = processor context corrupt
       bit61 = error uncorrected
  memory/cache error 'evict mem transaction, data transaction, level 1'
STATUS b212c00000000175 MCGSTATUS 4
Kernel panic - not syncing: Machine check

Nie chcialbym spekulowac, moze ktos mi to przyblizyc, powyzej jest jakby
wyszczegolowienie takiego bledu.
Z gory dziekuje!

pszemaz