Tomcat i apache-mod_proxy_ajp?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 24 Sie 2006, 16:53:35 CEST

Witam,

Czy ktoś z obecnych tu bawił się ustawieniem mod_proxy dla tomcata w PLDowym
apache'u? Próbuję to ustawić, ale help do mod_proxy_ajp na stronach apache'a
to jakaś chińszczyzna :(
Na stronie tomcata jest mowa wyłącznie o konektorze mod_jk, który jest
przeznaczony do starego apache'a 2.0...

Będę wdzięczny za jakieś sugestie co z tym zrobić :)

Aha - tomcata mam zwykłego, ściągnąłem binarkę z apache.org, nie bawiłem się
w kompilację ze speców bo co spec to kolejnych -naście zależności się
pojawiało... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004