Tomcat i apache-mod_proxy_ajp?

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 24 Sie 2006, 23:07:11 CEST

On Thu, 24 Aug 2006 16:53:35 +0200 (CEST), you wrote:

>Witam,
>
>Czy ktoś z obecnych tu bawił się ustawieniem mod_proxy dla tomcata w PLDowym
>apache'u? Próbuję to ustawić, ale help do mod_proxy_ajp na stronach apache'a
>to jakaś chińszczyzna :(
>Na stronie tomcata jest mowa wyłącznie o konektorze mod_jk, który jest
>przeznaczony do starego apache'a 2.0...
>
>Będę wdzięczny za jakieś sugestie co z tym zrobić :)
>
>Aha - tomcata mam zwykłego, ściągnąłem binarkę z apache.org, nie bawiłem się
>w kompilację ze speców bo co spec to kolejnych -naście zależności się
>pojawiało... :)

Hej
Używam od jakiegoś pół roku - działa stabilnie. W wirtualu dajesz np
coś takiego:
ProxyPass /html/ !
ProxyPass /images/ !
ProxyPass / ajp://127.0.0.1:17009/
ProxyPassReverse / ajp://127.0.0.1:17009/

Czyli wszystko oprócz tych z ! idzie do tomcata.

Za to bardzo niestabilnie działa mi balancer z apacha z proxy_ajp, ale
to chyba problem balancera.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:areq w jabber.org]