hal + pmount - opcje montowania

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 25 Sie 2006, 17:55:20 CEST

Witam.

Chciałbym aby urządzenia były montowane z opcją users ale pojecia nie mam
gdzie to ustawić. Dla cdromu moznaby na sztywno wpisać linijkę do fstab ale
jeśli chodzi o urzadzenia usb to już gorzej.

Czytałem sporo na necie na ten temat. Między innymi miała pomóc taka regułka
dla hal'a:

<deviceinfo version="0.2">
  <device>
      <merge key="storage.policy.default.mount_option.users"
type="bool">true</merge>
  </device>
</deviceinfo>

Ale niestety jakoś dalej montuje mi bez opcji users:/

Ktoś wie jak to załatwić? Cała rzecz się rozchodzi o to aby każdy z
użytkowników mógł odmontować to co zamontowała inna osoba.
--
Pozdrawiam, Kamil