sasl sql smtpd

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Pią, 25 Sie 2006, 23:39:46 CEST

Witam

 Nie mogę wyklikać więc do Was piszę. Może będzie ktoś mądrzejszy.

Chciałem zrobić autoryzację poczty wychodzącej via sql.
mam paczke dla mysql'a dla saslauthd.

Zawartość pliku /etc/sasl/smtpd.conf
jest poprawa. Przy połączeniu klienta w logach mysql mam

                    290 Query       START TRANSACTION
                    290 Query       select userpassword from users where
username = 'tajnyemail'
                    290 Query       select userpassword from users where
username = 'tajnyemail'
                    290 Query       COMMIT
                    290 Quit
                    291 Connect     postfix w localhost on mail

Ręczne wykonanie takiej kwerendy powoduje zwrócenie hasła w takiej
postaci w jakiej wpisuję do klienta poczty.
Dziwi mnie  że są wykonywane kwerendy dwie. Z drugiej strony gdybym miał
%p w instrukcji selekcji te dwie kwerendy mają różne nazwy kolumn. Być
może z takimi była paczka prekompilowana - naprawdę nie wiem skąd  się
takie nazwy biorą.
W maillog
Aug 25 14:21:43 mail postfix/smtpd[20993]: warning:  --cut--: SASL LOGIN
authentication failed

Padam. Pozdrawiam. Dobranoc.

--
Przemysław Staniszewski