Tomcat i apache-mod_proxy_ajp?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 27 Sie 2006, 01:58:29 CEST

On Thu, Aug 24, 2006 at 04:53:35PM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Na stronie tomcata jest mowa wyłącznie o konektorze mod_jk, który jest
> przeznaczony do starego apache'a 2.0...
hm?
[undefine w helios ~]$ rpm -q apache apache-mod_jk
apache-2.2.2-2
apache-mod_jk-1.2.15-0.2

i dziala bez wiekszych problemow ;)

> Aha - tomcata mam zwykłego, ściągnąłem binarkę z apache.org, nie bawiłem się
> w kompilację ze speców bo co spec to kolejnych -naście zależności się
> pojawiało... :)
a to racja... to co jest w specach - nie mam pojecia czy wogole jest w
stanie sie skompilowac i dzialac :/

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI