Czy rar-3.6.0-1 powinien być w ac-ready ?

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 29 Sie 2006, 20:38:39 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Już się pojawiło na liście - bez odzewu (ja nie znam odpowiedzi). Wnioskuję,
> że po prostu należy go przesunąć do /dev/drzewo i nie ma co się nim
> przejmować. W końcu nie jest jeszcze w głównych zasobach AC ;-)

No póki to jeden rar to spoko /dev/drzewo przyjmie, ale jak będzie
takich kwiatków więcej to się drzewo może złamać hehe

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] gdyby gramatyka angielska miała sens, lackadaisical miałoby coś wspólnego z brakiem kwiatów. --- Doug Larson