proftpd a html

filips w op.pl filips w op.pl
Wto, 29 Sie 2006, 20:16:03 CEST

Taki mam malutki problem...z jakiegos magicznego powodu nie chce moje Proftpd dawac uploadowac plikow .htm ani html. Przy probie wyslania otrzymuje ostrzezenie o praku odpowiednich uprawnien. Wszytkie inne typy rozszerzen przyjmuje. Proftpd mam zbudowane ze speca i oparte na Mysqlu. Kompletnie nie mam pomyslu gdzie szukac przyczyny .... oczywiscie w logach nic nie ma konkretnego ...

i jeszcze przy okazji z jakiegos powodu sciagajac plik z serwera z apachem nie wyswietla mi sie postep sciagania....nie ma informacji ile juz sie sciagnelo i ile czasu pozostalo do konca sciagania...gdzie to sie zmienia ?