Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Śro, 30 Sie 2006, 07:44:09 CEST

> Tak wlasnie, juz doczytalem.
> Ale zdecydowalem sie na instalacja jadra z ac-ready z tego wzgledu, ze
> nie ma iptables pod kernel znajdujacy sie w ac-test.
>
> pszemaz

ahhhh poratujcie!

Zainstalowalem kernela z ac-ready, restart i system nie wstal,
niemalze standardowy komunikat:
Kernel Panic: VFS: Unable to mount root fs on ..

Powiedzcie jak mam sie teraz dostac (chroot) do tych partycji
softraidowych md0, md1, md2, md3 np za pomoca rescuecd badz za pomoca
gotowego pld zainstalowanego na osobnym dysku ide (stary system) ?

# mount /dev/md1 /mnt/pld

daje komunikat ze musze zdefiniowac filesystem
jak dam

# mount -t ext3 /dev/md1 /mnt/pld
tez nie pomaga.

I czy jest jakas specjalna dodatkowa procedura po zainstalowaniu
poldkiem jajka, zeby poprawnie czytal system z softraida (depmod,
geninitrd) ?

POMOCY!

pszemaz