Kernel serii 2.4 dla amd64 - brak?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 30 Sie 2006, 09:24:35 CEST

On Wed, Aug 30, 2006 at 07:44:09AM +0200, pszemaz WP wrote:
> Powiedzcie jak mam sie teraz dostac (chroot) do tych partycji
> softraidowych md0, md1, md2, md3 np za pomoca rescuecd badz za pomoca
> gotowego pld zainstalowanego na osobnym dysku ide (stary system) ?

Przypomnij sobie jakie urządznia wchodziły w skład odpowiednich
macierzy, przykładowo /dev/sda1 /dev/sda2 /dev/sdb1 /dev/sdb2:

	# echo DEVICE /dev/sd[ab][12] > /etc/mdadm.conf
	# mdadm -Es >> /etc/mdadm.conf
	# mdadm -As

Dopiero potem:

> # mount /dev/md1 /mnt/pld

A następnie ponowne wygenerowanie initrd ze zwróceniem uwagi na to, co
jest ładowane.

> I czy jest jakas specjalna dodatkowa procedura po zainstalowaniu
> poldkiem jajka, zeby poprawnie czytal system z softraida (depmod,
> geninitrd) ?

Jeśli masz zainstalowane mdadm, mdadm-initrd to zdaje się tylko kwestia
odpowiednich wpisów w fstab.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.