xgl na i915 cd.

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 30 Sie 2006, 22:23:41 CEST

Uparty jestem i przekomplikowałem kilka rzeczy:

- glitz
- compiz
- mesa
- xserver (xgl)
- drm
- xf86-video-intel

chodziło mi głownie o świeże DRM (gdzieś wyczytałem, że działa na
kompilowanych z HEAD z freedesktopowych repozytoriów). No i problem
teraz mam taki:

(EE) module ABI major version (1) doesn't match the server's version (0)
(II) UnloadModule: "i810"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/drivers/i810_drv.so
(EE) Failed to load module "i810" (module requirement mismatch, 0)

Rozumiem, że nie zgadza się wersja sterownika z xf86-viedo-intel, z
wersją xservera. Ktoś może mi podpowiedzieć jak mogę to uzgodnić ?? Może
któreś ze źródeł powinienem wybrać z jakiegoś brancza ??

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi