[Th] : złe działanie myszy z xorg 7.1-7.2 i evdev

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 1 Gru 2006, 17:06:15 CET

Cześć,
nabyłem mysz MX Revolution i usiłuję uruchomić ja w Th. Nie mniej jest
problem - wydaje się mieć źle zmapowane wszystkie współrzędne - przesuwanie
myszy w poziomie rusza kursor w pionie, poruszanie w poziomie jest pod jednym
z guzików itp.

co ciekawe przy X11 (z ac) wszystko działa poprawnie z marszu. szukałem w
sieci - nikt nie ma problemów z xorg 7.1 (wręcz są informacje że komuś
dopiero tam zaczęło wszystkodziałać).

Konfiguracja myszy w xorg.conf:

Section "InputDevice"
    Identifier  "Mouse1"
    Driver      "evdev"
    Option "Protocol"    "Auto" # Auto detect
    Option "Device"      "/dev/input/event2"
EndSection

sprawdzałęm działanie z input-evdev 1.1.3 i 1.1.4, aktualnie:

[root w ox ~]# rpm -q xorg-xserver-server
xorg-xserver-server-1.2.99.0-0.2.x86_64

jeśli ktoś ma pomysł co z tym można zrobić to ja bardzo proszę o pomoc.

m.

ps. w logach nie ma nic na temat
ps. ze starszym xorg też nie działa
ps. z input-mouse i /dev/input/mice ten sam efekt
ps. evdev nie działa też w tej wersji z wbudowanym w laptopa touchpadem, choć
innye efekt (puszczony kursor wraca zawsze w lewy dolny róg ekranu)

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --