Subversion i automagiczne auktualnienia

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 2 Gru 2006, 14:53:14 CET

Dnia 30-11-2006, czw o godzinie 16:06 +0100, Paweł Kośka napisał(a):
> [...]

mialem pomysł na polaczenie tego z auditd ktory przy zmianie w pliku w
etc wywoływałby skrypt robiacy commit z danymi w logu typu ktory user
zrobił zmiany (logowanie sie przez su/sudo i zmienna USER )

trzeba by scrypt pytajacy o opis dodatkowy zrobic (jako dodatek do
powyzszego z auditd)

>  W przeciwnym wypadku commit jest

chyba lepiej przy kazdej zmianie (zapisie do pliku, lepszy nadzór)

tylko co jeśli nastąpi to przed zapisaniem ostatnich zmian?? (przy
wywoływaniu z crona moze sie to zdarzyc)

>  Dodatkowo wszyscy admini mają wgląd

> Ja nie chcę z SVN trzymać konfiguracji całego /etc, nie wiem jakie ambitne
> skrypty powinienem napisać by wszystko było OK. Przecież dużo plików
> potrzebuje specyficznych uprawnień, odpowiedni UID/GID itp.

w sumie potrzebny byłby scrypt ktory robiłby zapis uprawnien do plików
(ls z opcjami powinno wystarczyć) oraz scrypt potrafiacy korzystajac z
danych z poprzedniego, przywrócić uprawnienia

> Chociaż z tą całą konfiguracją w subversion to nie jest zły pomysł. Muszę nad
> tym jakoś pomyśleć, jak to rozwiązać by było ładnie i przyjemnie.

pomysł powyzej :)