OT: cvs czy subversion?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 5 Gru 2006, 08:43:44 CET

Witam,

Mam pytanie do używających: co jest prostsze w obsłudze i konfiguracji - cvs
czy subversion? Muszę zainstalować jedno z nich, funkcjonalność obu jest
wystarczająca, specyficzne feature'y subversion nie będą potrzebne...
Najbardziej interesuje mnie to jak wygląda obsługa wirtualnych użytkowników
- nie mam zamiaru tworzyć niepotrzebnych kont systemowych...

CVS będę brał kompilowane ze źródeł, bo to co mamy w PLD nie nadaje się do
użytku... ale kusi mnie subversion - też jest w pakietach i może w
przeciwieństwie do cvs działa? Używał ktoś?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"