apcupsd - już mam dość

bogunio bogunio w tlen.pl
Wto, 5 Gru 2006, 21:03:00 CET

Marcin Winkler wrote:
> UPSNAME apc
> UPSCABLE usb
> UPSTYPE usb
> DEVICE /dev/usb/hiddev0
> LOCKFILE /var/lock
>
> i conf.
>
> -bash-3.2# ls -l /dev/usb
> razem 0
> crw-rw----  1 root root 180, 0 2006-12-04 21:09 hiddev0
> crw-rw----  1 root root 180, 1 2006-12-04 21:18 hiddev1
>

> I generalnie działa, przynajmiej raz widziałem w akcji :)

No u mnie niestety nie działa :(( Jak dostałeś hiddev0 w /dev/usb ???
Myślę, że to jest kluczem bo u mnie hiddev0 nie było, wiec szukając tu i
ówidzie ściągnąłem w końcu źródła apcusbd i był tam skrypt make-hiddev
czy jakoś tak i przy jego pomocy utworzyłem "hiddev-y". W skrypcie
tworzyą się w /dev/usb/hid/hiddev0-15
No ale jak już wspomniałem lipa.
Zainstalowałem teraz nut'a. Ten sam problem, nie może znaleźć
urządzenia. W pracy w debianie wszystko apcupsd poszedł. Musiałem tylko
dokompilować usbhid i coś tam jeszcze (wg. stron apcupsd) i w /dev/usb
hiddev0 utworzył się sam no i hula.
Co począć dalej?

B.O.