OT: cvs czy subversion?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 5 Gru 2006, 21:32:17 CET

On Tue, Dec 05, 2006 at 08:43:44AM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Mam pytanie do używających: co jest prostsze w obsłudze i konfiguracji - cvs
> czy subversion? Muszę zainstalować jedno z nich, funkcjonalność obu jest
> wystarczająca, specyficzne feature'y subversion nie będą potrzebne...
> Najbardziej interesuje mnie to jak wygląda obsługa wirtualnych użytkowników
> - nie mam zamiaru tworzyć niepotrzebnych kont systemowych...
hm.. cvs na uczelni:
- całość w chroocie
- na prośbę studentów odpalam prosty skrypt który:
  - kopiuje "wzorcowe" repozytorium
  - tworzy linki do podstawowych plików konfiguracyjnych repo do
    katalogu domowego ziutka
- w ten sposob studenci mogą tworzyć sobie repozytoria gdzie sami
  zarządzają użytkownikami, hasłami itepe...

proste, działające i bezproblemowe od kilku lat.

acha - cvs-pserver

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI