[OT] Wbudowana sieciówka w GA-m55plus-s3g vga

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Śro, 6 Gru 2006, 14:21:44 CET

Dnia środa, 6 grudnia 2006 11:12, Rafał Dziedzic napisał:

> Brata bys spytal... :D Ma byc forcedeth, chodzi bez najmniejszych
> problemow.

U mnie nie:(

Nie no coś musi być nie tak, jak żadna z ok 3 płytek live, różnych dystrybucji
które powinny się dogadać z dhcp się nie dogaduje.

Ja się chwilowo poddaje. Nie wymyśle nic do czasu aż będę miał jakąś wolną
sieciówkę.
--
Pozdrawiam, Kamil