Jak zainstalować PLD na dysku sata?

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 7 Gru 2006, 13:33:53 CET

Witam.

Boguslaw Olszewski napisał(a):

>Jako, że w pld jestem początkujący to proszę o rozwinięcie myśli o
>zainstalowaniu kernela ze sterownikiem do tego dysku. Jak i kiedy to zrobić?

Może źle podpowiem (nie mam nigdzie w okolicy mini iso i jakoś nie widzę
ftpów- padły??).

Przejdź na konsolę podczas instalacji (alt+f2 np.), przeczytaj krótkie
info co gdzie powinno się znajdować i sprawdź czy masz odpowiednie
modułu dla swojego jądra i najzwyczajniej je załaduj. Potem jedyny
problem to poprawienie któregoś z pliczków konfiguracyjnych instalatora
(vi) i tyle. Chyba, że na mini-iso nie ma wsparcia dla sata (podobno było)

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.