Python 2.5 dla AC

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 7 Gru 2006, 17:37:48 CET

> A co jest potrzebne dla tych builderów? Chętnie mogę jakieś maszyny
> udostępnić, o ile nie potrzeba jakiś demonów i o ile tutaj o maszyny chodzi.

Nie tylko o maszyny, rowniez o automatyke. Do main w Ac python 2.5
narazie na pewno nie wejdzie, wiec zeby utrzymywac go w supported
potrzebne by byly osobne buildery i wsparcie ze strony automatyki, zeby
a) zlecenia szly gdzie trzeba, b) mozna utrzymywac rozne wersje pakietow
budowane z jednego src.rpm. W skrocie: trzeba by zmodyfikowac/rozbudowac
automatyke, utrzymywac dwie linie Ac (jedna z pythonem 2.4, druga z
2.5), rozwiazac problemy z zaleznosciami itp itd...

M.