Jak zainstalować PLD na dysku sata?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 7 Gru 2006, 20:12:27 CET

Dnia 07-12-2006, czw o godzinie 11:49 +0100, Boguslaw Olszewski
napisał(a):
> Witam,
> Wybaczcie, jeśli pytanie jest banalne. Po bojach z ups'em zakończonych
> sukcesem (rymuje się :) tym razem na moim domowym chcę mieć PLD. Mam
> bodajże mini-iso, próbowałem instalować ale nie wykrył wogóle dysku.
> Moduły załadował tylko dla IDE. Jak załadować podczas instalacji moduły
> dla sata, czy one wogóle są ta tej płytce? Jeśli nie to z czego
> przeprowadzać instalację?

Proponuję z RescueCD
http://pl.docs.pld-linux.org/instalacja_chroot_wstep.html

Jak RCD nie załaduje twojego sterownika to:
http://pl.docs.pld-linux.org/kernel-urzadzenia_moduly_zarzadzanie.html

No i pamiętaj że geninitrd nie radzi sobie z modułami do SATA, musisz mu
podać  "z palca".

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org