jak sprawdzić czy maszyna jest SMP?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pią, 8 Gru 2006, 00:21:18 CET

Witam

Instaluję na maszynie system przez z RescueCD i dochodzę do konieczności
wybrania jądra: zwykłe czy SMP? Nie wiem czy maszyna ma więcej
procesorów, gdyż kernel na RCD tego mi nie pokazuje :)

Instaluję system zdalnie, jest północ i nie mam kogo się spytać co tam
siedzi. Co prawda mogę zainstalować SMP, tak na wszelki wypadek, a potem
ewentualnie zmienić, ale interesuje mnie jakieś bardziej eleganckie
rozwiązanie.

BTW Czy stoi coś na przeszkodzie żeby RCD miało kernel SMP? Pomysł
wygląda na idiotyczny, ale dzięki temu łatwo będzie ocenić co siedzi na
zdalnej maszynce.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org