jak sprawdzić czy maszyna jest SMP?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pią, 8 Gru 2006, 00:57:50 CET

Dnia 08-12-2006, pią o godzinie 00:22 +0100, Kuba Staskiewicz
napisał(a):

> A /proc/cpuinfo co pokazuje? T.zn. wiem, ze jak jadro nie jest SMP to nie
> pokaze 2 prockow ale moze chociaz po modelu sie zorientujesz czy to moze
> byc procek 2-rdzeniowy.

To bardziej hipotetyczna sytuacja ;) wiem że maszyna ma dwa procki. Można
się domyśleć po modelu procka (HT może chodzić na SMP), ale nie zawsze.
Miałem nadzieję że istnieje pewniejsza metoda.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org