Re: [TH] safely remove w KDE - nie działa

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Pią, 8 Gru 2006, 13:38:46 CET

On 12/8/06, BeCe <boski_cinek w o2.pl> wrote:
> Potwierdzam. Aktualizacja eject (w moim przypadku Ac) zalatwia sprawe a
> do tego wreszcie nacisniecie przycisku eject na obudowie napedu powoduje
> odmontowanie nosnika i jego usuniecie.

Kurcze, u mnie nadal nie działa. :/ eject z HEAD przed chwilą zrobiony.

> Potwierdzam tez opisywany problem pod KDE.

A to jesli i tak nie działa, to już wolę ręcznie odmontowywać.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała
pawel.chuchmala at gmail dot com