kqemu

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Pią, 8 Gru 2006, 14:40:18 CET

06-12-08, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> Hint: jezeli modul kqemu zostanie zaladowany przez modprobe, akceleracja
> nie bedzie dzialac. Rozwiazanie: modul musi zostac zaladowny przez
> insmod. Wtedy dziala (przynajmniej u mnie), rowniez na prawach usera.

U mnie (Ac) qemu 0.8.2 działa ze zwykłego usera, z kqemu ładowanym
przez insmod. Tyle, że to qemu kompilowane z palca.

BTW nie wiem dlaczego, ale PLD 1.0 z kernelem 2.4.20 (z paczki) chodzi
na qemu+kqemu koszmarnie wolno. Jakby bez akceleracji, choć ta jest
włączona, co potwierdza "info kqemu" w monitorze.

--
Adam 'Pooh' Ryba