Re: [TH] safely remove w KDE - nie działa

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Sob, 9 Gru 2006, 16:54:55 CET

On 12/9/06, Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl> wrote:

> U mnie w większości urządzeni z reguły działa poza czytnikiem kart.

Hm, właśnie zauważyłem że z jednym dyskiem mi zadziałało. Ktoś mi może
powiedzieć co jest odpowiedzialne za to usuwanie? Chętnie pogrzebię i
spróbuję zdebugować, ale nie wiem od której strony zacząć.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała
pawel.chuchmala at gmail dot com