problemy z amavisem i spamassassinem

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Nie, 10 Gru 2006, 00:10:04 CET

On Saturday 09 December 2006 23:44, crazy w noshit.pl wrote:

> To ja poproszę ten dcc-dccd :)

http://www.zork.pl/rpms

Przy instalacji wywala jakieś błędy, ale to co potrzebne spamassasionowi
działa. Instaluje też systemowego usera dcc z UID i GID "hardcoded" na 77.

Czy jakiś developer PLD mógłby mi łaskawie podpowiedzieć co zrobić gdy jakiś
pakiet wymaga --with-uid=XX w configure? Czy są jakieś mechanizmy pozwalające
na uniknięcie kolizji przy wyborze uid w spec'u?

pzdr,
Łukasz