Webmaili ciąg dalszy - horde ;)

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Pon, 11 Gru 2006, 10:45:49 CET

Cytowanie Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl>:

> On Thu, 23 Nov 2006, Michał Łukaszek wrote:

> A wracając do horde: Wchodzę na localhost/horde/, a tam "Witaj
> Administrator". Chyba coś nie tak, nie powinienem przypadkiem najpierw się
> zalogować do samego horde'a?

No wiec tak:
Mi osobiscie dziala horde wlasciwie bez zarzutu, ale nie wiem czy
jakbym mial je na nowo stawiac to czy by rowniez dzialalo tak samo
dobrze :)
To z ty 'Witaj Administrator' to normalne - zaraz po instalacji
powinienes sie zalogowac i poustawiac sobie opcje, kto ma byc jako
admin i dopiero wtedy bedzie pytal o login i haslo (wydawalo mi sie to
logiczne?).
W tej chwili wlasnie odpisuje przez horde :>

> Czy nikt nie korzysta z horde'a? Nie wierzę...

Patrz w changelogi kto korzysta :>