Instalacja na sata - pomocy

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 12 Gru 2006, 10:38:14 CET

Witam.

Michal Abramowicz napisał(a):

>Nie nie musi, o ilew chroot ma dev z dev*.rpm
>W przypadku udev nie wiem, nie stosuję ;-)

A założysz się? Sprawdzałeś na najnowszym rescue co zrobi lilo z takim
fantem? No chyba, że coś sie zmieniło od zaszłego tygodnia.

>Jak widać co pld to zdanie, może lepiej uzyważ słów
>opcjonalnie może mieć a nie musi mieć ;-)

Nie inne zdanie, a raczej to że zmiany postępują szybciej niż
jakiekolwiek informacje o nich. Wiedza o tym że trzeba podmontować dev
kosztowała mnie godzinę kombinacji, więc się nią dziele.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.