Cups i m$windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 12 Gru 2006, 15:53:51 CET

Dnia 12-12-2006, wto o godzinie 10:10 +0100, Andrzej Kubrycht
napisał(a):
> Obywatel nie(do)uk kombinuje coś takiego:
> - na XP ma aplikację, która potrafi słać tylko do lpt1.
> - do tego XP nie ma żadnej drukarki. Nie ma też drukarki
> w sieci lokalnej
> - w innej sieci, o inny publicznym IP, do serwera podłączona jest
> drukarka, drukarka drukuje - jest ok. Na serwerze chodzi CUPS.
>
> - na XP dodałem tę drukarkę, dzięki Waszym podpowiedziom, jako port
> internetowy:
> http://83.15.n.n:631/printers/hp1100
> i drukarka drukuje - jest ok.
>
> - jedyny problem jaki mam polega na przekierowaniu portu lpt1
> [...]

skoro juz drukujesz z windows-a to:
w ustawieniach drukarki w windows jest coś takiego "przechwytuj port
drukarki" zmapuj to tam na LPT1 i powinno banglać

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl