bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 12 Gru 2006, 22:42:09 CET

czesc

w bluez-utils-3.7-1 brak mi opcji pin_helper, wogóle nie
wygrepowałem tego w src ... to raz, po dwa

bluez-utils-2.25-3 miało opcję w hcid.conf o nazwe
pin_helper /costam/aqq.sh
gdzie aqq.sh miało
#!/bin/sh
echo "PIN:1234"

teraz, jest laptop, w nim pluskwa usb bt, i chciałbym
przy pomocy tego czegoś mieć gprs, wygląda to tak

rfcomm bind MAC hci0
ifup ppp0

komórka pyta czy połączć się z BLABLA, tak, pyta o pin
wbijam 1234 i mam połączenie,  pod warunkiem że mam strego bluez'a

jeżeli teraz mam nowego, zrobiłem upgrade, łącze się ponownie
do tego samego telefonu, pyta się potwierdzam (nie prosi o pin
bo w tel jestem uwierzytelnony) i działa, ale dziś mam nowy telefon
który dzis sie dowiedział ze mam laptopa, prosi uparcie o pin
wbijam mu 1234 i wielkie D ... nie przyjmuje, w logach tylko tyle

Dec 12 22:35:27 PLD hcid[13836]: pin_code_request (sba=00:08:1B:00:CF:6B, dba=00:02:EE:10:52:5B)
Dec 12 22:35:27 PLD hcid[13836]: call_passkey_agent(): no agent registered
Dec 12 22:35:27 PLD pppd[14018]: Failed to open /dev/rfcomm0: Conection refused
Wsio ok, bo telefon nie skumał się z bluetooth'em ...

Oczywiscie wyczyściłem konfigi tak zeby nowe pliki były z pakietu i
dalej  wielkie De ..., próbowałem według mana coś przełączać w
security na auto, none, ... zrobiłem plik w /etc/bluetooth/pin, potem
PIN, w hcid.conf jest niby passkey dałem "1234" i wielkie D ... ręce
opadają,

Problem w tym że nei wiem CO mam wpisac i gdzie w hcid.conf zeby na
nowym blueze zaczął wrescie działać, ... musiałem downgrade
do starej wersji i tutaj pin_helper działa, a w nowej nie ...

W src nowej wersji nie dogrepowałem się jeszcze CO mam zrobić, a
wszystko dlatego ze zachciało mi się upgrade, i nowy telefon
nie klika dopóki go nie zautentukuję choć raz, ....

Moze juz ktoś w to klikał i pomoże ?

Zdrówko,
m.a.
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org