flopik

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 12 Gru 2006, 23:12:13 CET

Dnia 12-12-2006, wto o godzinie 22:36 +0100, Grzegorz Sójka napisał(a):
> jedną
>
> 1. Nic nowego.
> 2. Ja pytałem o rozwiązanie problemu a nie o obejście.
Nie rozumiem o co ci chodzi - przecież Łukasz wyraźnie wskazał
rozwiązanie.
Z man mount
user   Pozwala  na  ZAMONTOWANIE tego systemu plików przez zwykłego
użytkownika.
users  Pozwala  każdemu  użytkownikowi  na  ZAMONTOWANIE  i ODMONTOWANIE
tego systemu plików.
Ustawienie dla /dev/flopy opcji users nie jest obejściem tylko
rozwiązaniem.
Krystian T.

             "errare humanum est..."