Lilo i 2 linuxy

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 12 Gru 2006, 23:52:17 CET

On Tuesday 12 December 2006 22:47, Tomasz Kowalczyk wrote:

> Tak jak napisał Piotr, najlepszym wyjściem będzie grub.
> Z Grubem możesz zapomnieć o przeładowaniu butloadera i nic się niestanie,
> no i jest świetny do reanimacji systemu.

SOU#1

Po kilku latach zainstalowałem gruba (korzystam z rc-boot) i po którymś
upgrade jajka PLD mi nie wystartowało. W ustawieniach rc-boot wróciłem na
lilo i wszystko działa do teraz poprawnie.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics