bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 13 Gru 2006, 09:30:31 CET

Dnia środa, 13 grudnia 2006 09:24, Michal Abramowicz napisał:
[...]
> aghr, ja nie mam czasu na dłubanie w tym, moze w weekend, siąde, bo
> niewidze zeby było napisane zrób to -> będzie ok.
Ja nie mogę zrobić downgrade-u, bo to byoznaczało downgrade kilkunastu
pakietów :-/ Dziękuję. Poczekam.
> problem xowy polega na tym ze chce na konsoli, daję rfcom bind hci0 mac,
> ifup ppp0 i już. ;-)

Teoretycznie powinno wystarczyć (z roota)
hcitool cc <adres telefonu>
hcitool auth <adres telefonu>
Ale u mnie to drugie generuje coś takiego:

$ sudo hcitool cc 00:12:D1:4F:A8:5A
$ sudo hcitool auth 00:12:D1:4F:A8:5A
HCI authentication request failed: Input/output error