flopik

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Czw, 14 Gru 2006, 20:13:47 CET

Dnia czwartek, 14 grudnia 2006 19:30, Krystian Tomczyk napisał:

> A mnie bardziej zainteresowało jak zdalny user włoży dyskietkę do
> napędu ;) BP,PPNMSP

Główny technik spędzając urlop nad morzem dostaje telefon o awarii systemu.
Odpala laptopa, łączy się do sieci firmowej tunelem openvpn wewnątrz tunelu
ipsec, popędzany jeszcze jakimś ipip. Zalogował się na główny serwer, wtedy
dzwoni do operatora by włożył nośnik danych (w tym przypadku dyskietkę, która
z powodów nam nieznanych jest w tym przypaku najlepszym nośnikiem danych) z
kluczowymi informacjami do napędu by ten mógł z nich skorzystać.

A taka moja wolna teoria jak zdalny user włoży dyskietkę do napędu ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł