flopik

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 15 Gru 2006, 00:07:27 CET

Dnia 14-12-2006, czw o godzinie 20:13 +0100, Paweł Kośka napisał(a):

> Główny technik spędzając urlop nad morzem dostaje telefon o awarii systemu.
> Odpala laptopa, łączy się do sieci firmowej tunelem openvpn wewnątrz tunelu
> ipsec, popędzany jeszcze jakimś ipip. Zalogował się na główny serwer, wtedy
> dzwoni do operatora by włożył nośnik danych (w tym przypadku dyskietkę, która
> z powodów nam nieznanych jest w tym przypaku najlepszym nośnikiem danych) z
> kluczowymi informacjami do napędu by ten mógł z nich skorzystać.
>
> A taka moja wolna teoria jak zdalny user włoży dyskietkę do napędu ;)

eee sie spóżniles ten rodzaj zdalnej wymiany nosnika byl juz omawiany na
konferencji linuksa profesjonalnego ;)(propo blade i migajacej lampki
napedu do wymiany)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl