Jaka karta WiFi pcmcia do laptopa?

Nie, 17 Gru 2006, 14:57:23 CET

On Sunday 17 December 2006 14:43, Michal 'lipek' Lipka wrote:
> Witam
> mam w laptopie PLD AC i noszę się z zamiarem zakupienia karty radiowej.
> ponieważ zdaję sobie sprawę, że niektóre działają lepiej inne gorzej a
> jeszcze inne w ogóle chciałem się dowiedzieć jak "rozpoznać" np z opisu że
> karta będzie ok? albo może ktoś ma już jakąś kartę i może się wypowiedzieć
> co do jakości współpracy i stopnia trudności i "zamotania" instalacji? :)
> będę wdzięczny za wszelkie sugestie ;)

Jak co działa zależy głównie od chipsetu, a modeli kart są setki i często w
ramach jednego modelu używa się różnych chipsetów.

Ja na pewno mam działającą pcmcie na atherosie i działa na niej wszystko.
List kart z tym chipsetem masz:

http://madwifi.org/wiki/Compatibility

A co do innych chipsetów niech się wypowidzą inni użytkownicy.

--
Mateusz Korniak