Jaka karta WiFi pcmcia do laptopa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Gru 2006, 12:07:52 CET

Dnia niedziela, 17 grudnia 2006 14:43, Michal 'lipek' Lipka napisał:
> Witam
> mam w laptopie PLD AC i noszę się z zamiarem zakupienia karty radiowej.
> ponieważ zdaję sobie sprawę, że niektóre działają lepiej inne gorzej a
> jeszcze inne w ogóle chciałem się dowiedzieć jak "rozpoznać" np z opisu
> że karta będzie ok? albo może ktoś ma już jakąś kartę i może się
> wypowiedzieć co do jakości współpracy i stopnia trudności i "zamotania"
> instalacji? :) będę wdzięczny za wszelkie sugestie ;)

A ja się zapytam, dlaczego chcesz kupić kartę PCMCIA? Może warto się
zastanowić, czy nie masz możliwości włożenia do środka karty na miniPCI
(wewnętrznej). Wtedy slot PCMCIA zostałby wolny. Chyba wszystkie w miarę
nowe laptopy mają taką możliwość (moja 3-letnia Actina owszem, z czego
skwapliwie skorzystałem).
Jeśli to jest możliwe, to ja polecam SPRAWDZIĆ Intelowską PRO/Wireless
2200BG - działa bardzo dobrze (używałem WEP i WPA). I - pomimo tego, że
jest to karta do chipsetu Centrino - działa doskonale z moim SiS-em.