[Th] rc-scripts

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pon, 18 Gru 2006, 12:26:07 CET

Dnia Mon, 18 Dec 2006 09:42:48 +0100
Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> u mnie natomiast sie pliki pojawiaja. np. regularnie przy
> kazdym wlaczeniu kompa pojawia sie ifcfg-sit0
>
> # cat /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-sit0
> DEVICE=sit0
> BOOTPROTO=dhcp
> ONBOOT=yes
>
> i na ekranie wyskakuja bledy z rc-scripts zwiazane z w.w.
> w stylu sit0 nie jest interfejsem ethernet.

to akurat udev-103
popraw w /lib/udev/net_helper
ONBOOT=no

i usuń wszystkie pliki interfejsów z /etc/sysconfig/network-scripts
w /etc/sysconfig/interfaces zostaw tylko te, które są Ci potrzebne

pozdrawiam
Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913