Problemy z dhcpcd-3.0.3-1 (AC/ready, długie ale istotne)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Gru 2006, 21:30:55 CET

Dnia poniedziałek, 18 grudnia 2006 21:14, Paweł Kośka napisał:
[...]
> Tylko by przypadkiem do main nie trafiło, bo nikt na pld-devil-pl czy
> http://bugs.pld-linux.org/ nie zgłosił błędu ;)

Napisałem tutaj, żeby uzyskać potwierdzenie, czy tylko ja tak mam (może coś
skopane w systemie) czy też jest to normalne. Przez długi czas NIKT się nie
odezwał, założyłem więc, że problem jest gdzieś u mnie.