Można prosić o xorg.conf z ATI?

Boguslaw Olszewski bogunio w tlen.pl
Wto, 19 Gru 2006, 00:02:05 CET

Witam. Jakiś czas temu instalując pld stosunkowo łatwo udało mi się
wygenerować xorg.conf przy pomocy pldconf na który nałożyłem poprawki
aticonfigiem. Tym razem już nie było tak dobrze. Otóż xorg.conf po
pldconf miał jakieś błędy w składni. Ratując się przerobiłem xorga z
mojego ubuntu i jakoś chodzi choć zadowolony nie jestem. Tuxrace, czy
jak mu tam, chodzi bez akceleracji. Staram się oczywiście używać
fglrx'a. Mógłby ktoś podzielić się xorgconfigiem?
b.o.